Vertalen missie en visie
Het is vaak al lastig genoeg om te bedenken waar je als organisatie voor staat. Het uitleggen aan alle medewerkers en het vertalen naar concreet en gewenst gedrag in het contact met de klant is vaak nog moeilijker. Ik help je graag om de juiste doorvertaling te maken.
Lean in Klantcontact
Waarom doen we wat we doen? Voegt dit waarde toe voor ons? Wat heeft de klant hier aan? Als Black Belt houd ik ervan om op basis van de klantreis deze vragen te stellen en snel stappen te zetten in het verbeteren van de klantervaring én het besparen van kosten.
WorkForce Management
Personeelskosten blijven binnen een klant-contactomgeving altijd een punt van aandacht. De juiste mensen op het juiste moment zorgt voor optimale klantbeleving én kostenbesparing. Het begint met goede WFM training en de juiste WFM processen.
Project Management
Veel ideeën, maar eigenlijk te weinig capaciteit en kennis om het project tot een goed einde te brengen? Ik help je graag met het implementeren van nieuwe werkwijzen, systemen en processen.
Interim Management
De ene keer duurt het langer dan gewenst om een cruciale vacature in te vullen, soms heb je gewoon iemand nodig die de boel op de rit krijgt. Wat ook de reden is, ik help je graag door de functie tijdelijk in te vullen.
Advies
Het is soms goed om iemand van buiten af mee te laten kijken. Gewoon even zien waar nog verbeter-potentieel ligt, wat nou het beste systeem is en even een duwtje in de juiste richting te krijgen.