Over mij
Ik ben Dennis Boer, geboren in 1976. Passie, teamwork en ondernemerschap zijn voor mij de belangrijkste eigenschappen om succesvol te kunnen zijn in mijn werk.
Ik vind het fantastisch als ik het verschil kan maken, voor mijn klant, voor de medewerkers in mijn team, voor mijn collega's en voor het bedrijf waar ik voor werk. Ik zoek naar kansen, wil nieuwe dingen uitproberen en neem geen genoegen met half werk. Mijn passie is mijn kracht en ook mijn valkuil, soms ga ik daardoor sneller dan goed is. Ik stuur liever achteraf bij dan dat ik vooraf te veel tijd besteed aan de details.
Inmiddels ben ik gecertificeerd Service Excellence Assessor, heb ik mijn Lean Six Sigma Black Belt behaald en ben ik klaar om organisaties te begeleiden naar de volgende fase.
Selectie van opdrachten tot nu toe
Vanwege afspraken die ik heb gemaakt met de diverse opdrachtgevers, noem ik hier geen namen. Tijdens een gesprek licht ik de opdrachten die ik heb uitgevoerd graag nader toe.
Jaar | Branche | Opdracht |
---|---|---|
2006 | Woningcoöporatie | Opzetten Workformanagement, Quality en Reporting |
2007 | Energie | Interim WFM |
2008 | Telecom/Kabel | Begeleiden integratie WFM afdeling tijdens fusie |
2009 | Finance | Interim manager WFM |
2010 | Energie | Begeleiden implementatie nieuwe WFM proces |
2011 | Finance | Interim manager WFM |
2012 | Pensioenfonds | Consultant klantcontact |
2013 | Woningcoöporatie | Consultant klantcontact en WFM |
2014 | Retail | Opzetten nieuwe klantcontact center |
2015 | Afvalverwerking | Plan van aanpak inrichting klantcontact center |
2016 | Telecom | Interim manager Klantenservice |
2017 | Credit Services | Consultant klantcontact inrichting |
2018 | Retail | Implementatie Customer Delight |
2019 | Vervoer | Begeleiden Outsourcing en Optimalisatie |